promotie, huisstijlen

Regio Heerenveen 'n Gouden Plak

promotie, huisstijlen

Regio Heerenveen 'n Gouden Plak

Regio Heerenveen ’n Gouden Plak is actief als regio marketingorganisatie voor de regio Heerenveen. Als een verbinder en verleider zet Regio Heerenveen ’n Gouden Plak zich in voor de regio. Samen met de inwoners, ondernemers en (evenementen)organisaties. Het doel is om er samen voor te zorgen dat de hele regio Heerenveen ’n Gouden Plak is om te wonen, werken, ondernemen en bezoeken. En een ‘n Gouden Plak is het! Dat kan ik als geboren en getogen Heerenvener zeggen. Uiteraard is er de mooiste voetbalclub van het land, Thialf, de altijd gezellige horeca en terrassen, de leuke winkelstraat De Dracht, De Bios, Posthuis theater, de bossen van Oranjewoud, de vele sportverenigingen of wat denk je van het landelijk bekende Muziekfestival Night of the Koemarkt, de Skoattermerke, het Oranjewoud Festival en al die andere leuke evenementen.

Naast de huis-aan-huis uitgaven van Regio Heerenveen ’n Gouden Plak , verzorg ik namens Ying Media, sinds januari 2020 ook de verschillende media-uitingen voor Stichting Centrum Promotie Heerenveen. Voor de evenementen in het centrum doe ik de vormgeving van posters, flyers, advertenties en sociale media. Alles in de ‘look and feel’ van ‘n Gouden Plak voor een eenduidige uitstraling. Hierbij is het veel en prettig schakelen met centrummanager Peter de Vries om de media-uitingen tijdig klaar te hebben.

Ook heb ik de media-uitingen voor de interactieve wandelroute ‘Walk of Fean’ mogen vormgegeven. Posters, advertenties, flyers, visuals voor sociale media en het grote billboard op de kruising van de A7 en A28. Een bijzonder leuke opdracht om te mogen doen. De wandeling zelf is ook een aanrader. Toen ik klaar was met de opmaak van de flyer met de route, moesten wij de route natuurlijk zelf ook wandelen. Wij waren nog net op tijd omdat de beelden er nog ‘live’ stonden (deze zijn later uit voorzorg voor vandalisme helaas weggehaald). Ik stond weer oog in oog met Foppe de Haan, mijn oude voetbaltrainer, en voorzitter Riemer van der Velde.  Twee van de vele grote sporticonen die Heerenveen kent. Regio Heerenveen, ‘n Gouden plak!

Wil je weten wat je nu kan doen in de Regio Heerenveen? Check dan de website van ’n Gouden Plak.

Regio Heerenveen ’n Gouden Plak is actief als regio marketingorganisatie voor de regio Heerenveen. Als een verbinder en verleider zet Regio Heerenveen ’n Gouden Plak zich in voor de regio. Samen met de inwoners, ondernemers en (evenementen)organisaties. Het doel is om er samen voor te zorgen dat de hele regio Heerenveen ’n Gouden Plak is om te wonen, werken, ondernemen en bezoeken. En een ‘n Gouden Plak is het! Dat kan ik als geboren en getogen Heerenvener zeggen. Uiteraard is er de mooiste voetbalclub van het land, Thialf, de altijd gezellige horeca en terrassen, de leuke winkelstraat De Dracht, De Bios, Posthuis theater, de bossen van Oranjewoud, de vele sportverenigingen of wat denk je van het landelijk bekende Muziekfestival Night of the Koemarkt, de Skoattermerke, het Oranjewoud Festival en al die andere leuke evenementen.

Naast de huis-aan-huis uitgaven van Regio Heerenveen ’n Gouden Plak , verzorg ik namens Ying Media, sinds januari 2020 ook de verschillende media-uitingen voor Stichting Centrum Promotie Heerenveen. Voor de evenementen in het centrum doe ik de vormgeving van posters, flyers, advertenties en sociale media. Alles in de ‘look and feel’ van ‘n Gouden Plak voor een eenduidige uitstraling. Hierbij is het veel en prettig schakelen met centrummanager Peter de Vries om de media-uitingen tijdig klaar te hebben.

Ook heb ik de media-uitingen voor de interactieve wandelroute ‘Walk of Fean’ mogen vormgegeven. Posters, advertenties, flyers, visuals voor sociale media en het grote billboard op de kruising van de A7 en A28. Een bijzonder leuke opdracht om te mogen doen. De wandeling zelf is ook een aanrader. Toen ik klaar was met de opmaak van de flyer met de route, moesten wij de route natuurlijk zelf ook wandelen. Wij waren nog net op tijd omdat de beelden er nog ‘live’ stonden (deze zijn later uit voorzorg voor vandalisme helaas weggehaald). Ik stond weer oog in oog met Foppe de Haan, mijn oude voetbaltrainer, en voorzitter Riemer van der Velde.  Twee van de vele grote sporticonen die Heerenveen kent. Regio Heerenveen, ‘n Gouden plak!

Wil je weten wat je nu kan doen in de Regio Heerenveen? Check dan de website van ’n Gouden Plak.

facts
posters • flyers • advertenties • visuals voor sociale media • billboard • ontwerp en opmaak
in opdracht van
Ying Media en Regio Heerenveen 'n Gouden Plak
delen:

En wat kunnen wij voor jou doen?