magazine, promotie

HOE magazine - Hoekstra Transport

magazine, promotie

HOE magazine - Hoekstra Transport

‘Sizzen is neat, dwaan is in ding’. Een uitspraak van Tjitze Hoekstra en al sinds 1929 leidend bij Hoekstra Transport in Sneek. Het betekent vrij vertaald: ‘Iets beloven is één, het waarmaken is twee.’ Hoekstra Transport streeft al zo’n 90 jaar lang er naar om de beloftes aan hun klanten waar te maken. Ervoor zorgen dat goederen op tijd, compleet en schadevrij  aankomen. Het typeert Hoekstra als bedrijf, een nuchter Fries bedrijf, dat het elke dag net een beetje beter wil doen dan anderen. Daarom werkt Hoekstra Transport alleen met de beste materialen en de beste mensen en maken ze elke dag hun belofte waar. Goederen afleveren alsof het hun eigen goederen waren: met zorg, aandacht en plezier. Daar worden ze blij van bij Hoekstra Transport in Sneek.

Zoals je ook kunt lezen in het voorwoord van Christien Lycklama à Nijeholt van Hoekstra Transport in het eerste nummer magazine HOE. HOE is het relatiemagazine van Hoekstra Transport. Hiermee wil Hoekstra Transport een verbinding maken met iedereen die iets heeft met Hoekstra Sneek. Het magazine is het prachtige eindresultaat van de sessies van Christien en haar man Tjitze met Marianne Bouwman van Ying Media en Jeroen Blauw van Mount. Met HOE laat Hoekstra zien wat hen drijft en waar ze bij Hoekstra blij van worden. HOE wil inspirerend zijn met goede verhalen. HOE wil verbinden.

Marianne en Jeroen bedachten samen het concept van HOE en stemden de inhoud van het magazine helemaal af met Christien. In HOE staan inspirerende en persoonlijke verhalen van klanten en werknemers, afgewisseld met leuke items. Zoals de rubriek ‘Achter de Klep’. Vervolgens aan mij de taak deze verhalen en items zo aantrekkelijk mogelijk en goed leesbaar vorm te geven. Namens Ying Media heb ik de complete grafische vormgeving van het magazine mogen verzorgen. Uiteraard in de huisstijl van Hoekstra Transport. HOE heeft een frisse, eigentijdse uitstraling gekregen met ruimte voor de mooie fotografie van Jelly Mellema. Het magazine is een staaltje van goed teamwerk met de zeer betrokken en enthousiaste Christien, Marianne en eindredacteur Henk de Vries. Het is een bijzonder fraai magazine geworden waar we trots op mogen zijn. Ik ben het in ieder geval!

Hier lees je het eerste nummer van HOE magazine.
Wil je weten wat Hoekstra Transport verder doet, klik dan hier.  

‘Sizzen is neat, dwaan is in ding’. Een uitspraak van Tjitze Hoekstra en al sinds 1929 leidend bij Hoekstra Transport in Sneek. Het betekent vrij vertaald: ‘Iets beloven is één, het waarmaken is twee.’ Hoekstra Transport streeft al zo’n 90 jaar lang er naar om de beloftes aan hun klanten waar te maken. Ervoor zorgen dat goederen op tijd, compleet en schadevrij  aankomen. Het typeert Hoekstra als bedrijf, een nuchter Fries bedrijf, dat het elke dag net een beetje beter wil doen dan anderen. Daarom werkt Hoekstra Transport alleen met de beste materialen en de beste mensen en maken ze elke dag hun belofte waar. Goederen afleveren alsof het hun eigen goederen waren: met zorg, aandacht en plezier. Daar worden ze blij van bij Hoekstra Transport in Sneek.

Zoals je ook kunt lezen in het voorwoord van Christien Lycklama à Nijeholt van Hoekstra Transport in het eerste nummer magazine HOE. HOE is het relatiemagazine van Hoekstra Transport. Hiermee wil Hoekstra Transport een verbinding maken met iedereen die iets heeft met Hoekstra Sneek. Het magazine is het prachtige eindresultaat van de sessies van Christien en haar man Tjitze met Marianne Bouwman van Ying Media en Jeroen Blauw van Mount. Met HOE laat Hoekstra zien wat hen drijft en waar ze bij Hoekstra blij van worden. HOE wil inspirerend zijn met goede verhalen. HOE wil verbinden.

Marianne en Jeroen bedachten samen het concept van HOE en stemden de inhoud van het magazine helemaal af met Christien. In HOE staan inspirerende en persoonlijke verhalen van klanten en werknemers, afgewisseld met leuke items. Zoals de rubriek ‘Achter de Klep’. Vervolgens aan mij de taak deze verhalen en items zo aantrekkelijk mogelijk en goed leesbaar vorm te geven. Namens Ying Media heb ik de complete grafische vormgeving van het magazine mogen verzorgen. Uiteraard in de huisstijl van Hoekstra Transport. HOE heeft een frisse, eigentijdse uitstraling gekregen met ruimte voor de mooie fotografie van Jelly Mellema. Het magazine is een staaltje van goed teamwerk met de zeer betrokken en enthousiaste Christien, Marianne en eindredacteur Henk de Vries. Het is een bijzonder fraai magazine geworden waar we trots op mogen zijn. Ik ben het in ieder geval!

Hier lees je het eerste nummer van HOE magazine.
Wil je weten wat Hoekstra Transport verder doet, klik dan hier.  

facts
magazine • full colour, 48 pagina's • verspreiding door Hoekstra Transport
in opdracht van
Ying Media • Hoekstra Transport Sneek
delen:

En wat kunnen wij voor jou doen?