magazine, kranten, promotie

Regio Heerenveen 'n Gouden Plak specials

magazine, kranten, promotie

Regio Heerenveen 'n Gouden Plak specials

Sinds 2014 is Regio Heerenveen ’n Gouden Plak actief als regio marketingorganisatie voor de regio Heerenveen. Als een verbinder en verleider zetten zij zich in voor de regio, samen met de inwoners, ondernemers en (evenementen)organisaties. Het doel is om samen er voor te zorgen dat de regio Heerenveen, ’n Gouden Plak is om te wonen, werken, ondernemen en bezoeken. Een ‘n Gouden Plak is het! Dat kan ik als geboren en getogen Heerenvener zeggen. Uiteraard is er de mooiste voetbalclub van het land, Thialf, de altijd gezellige horeca en terrassen, de leuke winkelstraat De Dracht, De Bios, Posthuis theater, de bossen van Oranjewoud, de vele sportverenigingen of wat denk je van het landelijk bekende Muziekfestival Night of the Koemarkt, de Skoattermerke, het Oranjewoud Festival, Het Butterfly Beachfestival en al die andere leuke evenementen.

Dus ja, ik ben met mijn Heerenveense ‘roots’ dan ook trots dat ik namens Ying Media voor Regio Heerenveen ‘n Gouden Plak het grafische ontwerp van meerdere uitgaven heb mogen maken. Hoe toepasselijk was de eerste uitgave ‘Trots op mijn regio’? Een feest van herkenning. Helemaal met de immer vrolijke en positieve fotograaf Mustafa Gumussu, die ik al lang ken, op de cover. Of het typische ‘Heerenveen-gevoel’ zoals in de ‘corona-editie’ van mei 2020 met al die goede lokale initiatieven. Of de laatste uitgave ‘Werken & Ondernemen’…  Deze ‘Gouden Plak’ uitgaven geven mij altijd weer een glimlach op het gezicht als ik bezig ben met de opmaak. Ja, ik weet het: Heerenveen is ‘n Gouden plak!

In april 2021 is toeristische uitgave ‘Eropuit in mijn Regio’ verschenen. Deze kun je hier downloaden.

Lees hier alle uitgaven van Regio Heerenveen ‘n Gouden Plak.

Sinds 2014 is Regio Heerenveen ’n Gouden Plak actief als regio marketingorganisatie voor de regio Heerenveen. Als een verbinder en verleider zetten zij zich in voor de regio, samen met de inwoners, ondernemers en (evenementen)organisaties. Het doel is om samen er voor te zorgen dat de regio Heerenveen, ’n Gouden Plak is om te wonen, werken, ondernemen en bezoeken. Een ‘n Gouden Plak is het! Dat kan ik als geboren en getogen Heerenvener zeggen. Uiteraard is er de mooiste voetbalclub van het land, Thialf, de altijd gezellige horeca en terrassen, de leuke winkelstraat De Dracht, De Bios, Posthuis theater, de bossen van Oranjewoud, de vele sportverenigingen of wat denk je van het landelijk bekende Muziekfestival Night of the Koemarkt, de Skoattermerke, het Oranjewoud Festival, Het Butterfly Beachfestival en al die andere leuke evenementen.

Dus ja, ik ben met mijn Heerenveense ‘roots’ dan ook trots dat ik namens Ying Media voor Regio Heerenveen ‘n Gouden Plak het grafische ontwerp van meerdere uitgaven heb mogen maken. Hoe toepasselijk was de eerste uitgave ‘Trots op mijn regio’? Een feest van herkenning. Helemaal met de immer vrolijke en positieve fotograaf Mustafa Gumussu, die ik al lang ken, op de cover. Of het typische ‘Heerenveen-gevoel’ zoals in de ‘corona-editie’ van mei 2020 met al die goede lokale initiatieven. Of de laatste uitgave ‘Werken & Ondernemen’…  Deze ‘Gouden Plak’ uitgaven geven mij altijd weer een glimlach op het gezicht als ik bezig ben met de opmaak. Ja, ik weet het: Heerenveen is ‘n Gouden plak!

In april 2021 is toeristische uitgave ‘Eropuit in mijn Regio’ verschenen. Deze kun je hier downloaden.

Lees hier alle uitgaven van Regio Heerenveen ‘n Gouden Plak.

facts
kranten • full colour, 24-32 pagina;s • 28.000 exemplaren verspreid als bijlage van maandblad GrootHeerenveen
in opdracht van
Ying Media en Regio Heerenveen 'n Gouden Plak
delen:

En wat kunnen wij voor jou doen?