magazine, promotie

Oliehoorn

magazine, promotie

Oliehoorn

Ambachtslieden. Vakidioten. Sausfreaks. Altijd bezig met het vak. Altijd bezig met smaak. Ze zoeken het dicht bij huis. Duurzaam. Met de beste ingrediënten en de lekkerste lokale recepten. De mooiste sauzen met de lekkerste smaakbeleving. Gemaakt met liefde. Met geduld. Met passie en trots. Onderscheidend en uniek. Wereldberoemd bij de kenners! Dat is wat de Oliehoorn anders maakt.

Hier ben ik het helemaal mee eens! De lekkere fritessaus van Oliehoorn staat bij ons namelijk al jaren op tafel als we een patatje eten. Toen Robert Bervoets van Graphic Minds mij vroeg om de grafische vormgeving van een speciale jubileumuitgave voor Oliehoorn te verzorgen, liep bij mij spreekwoordelijk ‘het water al in de mond’. Voor de uitstraling van het magazine en typografie, heb ik bij het ontwerp ervoor gekozen om zo dicht mogelijk te blijven bij de authentieke uitstraling van Oliehoorn. In een best kort tijdsbestek en prima teamwerk hebben Robert en ik deze uitgave samen gemaakt. In het magazine op krantenpapier lees je over de geschiedenis van Oliehoorn, hoe duurzaam de sauzen worden gemaakt, de keuze voor lokale tomaten en meer. Zo heb ik de lekkere Oerhollandse tomatensaus van Oliehoorn ontdekt. Ik wist het al: voor mij geen andere fritessaus. Hoewel… wij hebben toch ook eens Brander fritessaus geprobeerd. Dat was ook erg lekker! Maar ja, ook dat komt bij de makers van Oliehoorn vandaan. Al met al een bijzonder smaakvolle opdracht!

Klik hier als je wilt weten welke lekkere sauzen Oliehoorn nog meer maakt.

Ambachtslieden. Vakidioten. Sausfreaks. Altijd bezig met het vak. Altijd bezig met smaak. Ze zoeken het dicht bij huis. Duurzaam. Met de beste ingrediënten en de lekkerste lokale recepten. De mooiste sauzen met de lekkerste smaakbeleving. Gemaakt met liefde. Met geduld. Met passie en trots. Onderscheidend en uniek. Wereldberoemd bij de kenners! Dat is wat de Oliehoorn anders maakt.

Hier ben ik het helemaal mee eens! De lekkere fritessaus van Oliehoorn staat bij ons namelijk al jaren op tafel als we een patatje eten. Toen Robert Bervoets van Graphic Minds mij vroeg om de grafische vormgeving van een speciale jubileumuitgave voor Oliehoorn te verzorgen, liep bij mij spreekwoordelijk ‘het water al in de mond’. Voor de uitstraling van het magazine en typografie, heb ik bij het ontwerp ervoor gekozen om zo dicht mogelijk te blijven bij de authentieke uitstraling van Oliehoorn. In een best kort tijdsbestek en prima teamwerk hebben Robert en ik deze uitgave samen gemaakt. In het magazine op krantenpapier lees je over de geschiedenis van Oliehoorn, hoe duurzaam de sauzen worden gemaakt, de keuze voor lokale tomaten en meer. Zo heb ik de lekkere Oerhollandse tomatensaus van Oliehoorn ontdekt. Ik wist het al: voor mij geen andere fritessaus. Hoewel… wij hebben toch ook eens Brander fritessaus geprobeerd. Dat was ook erg lekker! Maar ja, ook dat komt bij de makers van Oliehoorn vandaan. Al met al een bijzonder smaakvolle opdracht!

Klik hier als je wilt weten welke lekkere sauzen Oliehoorn nog meer maakt.

facts
Magazine op krantenpapier • full colour, 12 pagina’s • 10.000 exemplaren • verspreiding onder controlled circulation naar relaties
in opdracht van
Graphic Minds, Oliehoorn
delen:

En wat kunnen wij voor jou doen?