promotie, huisstijlen

De Financieel Expert

promotie, huisstijlen

De Financieel Expert

De Financieel Expert uit Heerenveen is gespecialiseerd in financieringen voor ondernemers. De Financieel Expert vergelijkt meer dan 50 banken zodat uit het beste voorstel gekozen kan worden. Bij De Financieel Expert hebben ze de ervaring en kennis in huis om ondernemers te helpen bij hun financieringsaanvraag.

Voor De Financieel Expert heb ik het logo mogen ontwerpen. De opdracht van Eddie Kempers van De Financieel Expert was duidelijk: ‘Maak een toepasselijk logo voor wat wij doen.’ Bij het ontwerp heb ik beginletters van Financieel [F] en Expert [E] verwerkt in het beeldmerk. De [F] van Financieel is groot en abstract. Het abstracte karakter geeft aan dat over financieel vragen zijn, is persoonlijk en niet voor iedereen gelijk is. Maatwerk dus. De [E] van Expert is concreter en verwoordt de lijnen die De Expert samen met de klant uitzet. Het nieuwe logo heb ik gebruikt bij de vormgeving van de nieuwe huisstijl. Zoals bij het briefpapier, de visitekaartjes, enveloppen, informatie-leaflets en… koffiekopjes. Ook bij deze opdracht was het weer fijn samenwerken met Eddie. En het blijft gewoon leuk dat als je nu bij De Financieel Expert binnenstapt, de koffie ingeschonken wordt in deze koffiekopjes.

Ga naar de website van De Financieel Expert voor meer informatie over hun dienstverlening.

De Financieel Expert uit Heerenveen is gespecialiseerd in financieringen voor ondernemers. De Financieel Expert vergelijkt meer dan 50 banken zodat uit het beste voorstel gekozen kan worden. Bij De Financieel Expert hebben ze de ervaring en kennis in huis om ondernemers te helpen bij hun financieringsaanvraag.

Voor De Financieel Expert heb ik het logo mogen ontwerpen. De opdracht van Eddie Kempers van De Financieel Expert was duidelijk: ‘Maak een toepasselijk logo voor wat wij doen.’ Bij het ontwerp heb ik beginletters van Financieel [F] en Expert [E] verwerkt in het beeldmerk. De [F] van Financieel is groot en abstract. Het abstracte karakter geeft aan dat over financieel vragen zijn, is persoonlijk en niet voor iedereen gelijk is. Maatwerk dus. De [E] van Expert is concreter en verwoordt de lijnen die De Expert samen met de klant uitzet. Het nieuwe logo heb ik gebruikt bij de vormgeving van de nieuwe huisstijl. Zoals bij het briefpapier, de visitekaartjes, enveloppen, informatie-leaflets en… koffiekopjes. Ook bij deze opdracht was het weer fijn samenwerken met Eddie. En het blijft gewoon leuk dat als je nu bij De Financieel Expert binnenstapt, de koffie ingeschonken wordt in deze koffiekopjes.

Ga naar de website van De Financieel Expert voor meer informatie over hun dienstverlening.

facts
Ontwerp logo • briefpapier • visitekaartjes • enveloppen • A4 leaflet • koffiekopjes
in opdracht van
De Financieel Expert, Heerenveen
delen:

En wat kunnen wij voor jou doen?